eHuuhkaja 2021 turnauksen tulospalvelu ja ohjeet
KIERROS 3: Ohjelma ja säännöt
Alla on kierroksen 3 otteluohjelma. Mustalla on kunkin vaiheen annettu peliaika ja sen alla punaisella on viimeinen aika, jolloin peli pitää olla pelattuna. Vahvistakaa peliaikojen sopivuus/siirto taas ajoissa. Turnaus huipentuu 21.3. pelattavaan pronssi ja finaali otteluun. Sikäli kun se teknisesti saadaan onnistumaan, niin striimataan mitaliottelut livenä (tästä lisää myöhemmin).
3 kierroksen ottelut edelleen Huuhkajilla 90 rated modessa, mutta nyt paras kolmesta formaatilla, eli pitää voittaa kaksi yksittäistä peliä päästäkseen jatkoon. Jos ottelu päättyy tasan, niin pelataan Golden Goal säännöllä (seuraavan maalin tekijä voittaa) siten, että aloitetaan uusi peli niin monta kertaa kuin on tarve, että jompi kumpi tekee maalin.
Alla on kierroksen 3 otteluohjelma. Mustalla on kunkin vaiheen annettu peliaika ja sen alla punaisella on viimeinen aika, jolloin peli pitää olla pelattuna. Vahvistakaa peliaikojen sopivuus/siirto taas ajoissa. Turnaus huipentuu 21.3. pelattavaan pronssi ja finaali otteluun. Sikäli kun se teknisesti saadaan onnistumaan, niin striimataan mitaliottelut livenä (tästä lisää myöhemmin).
3 kierroksen ottelut edelleen Huuhkajilla 90 rated modessa, mutta nyt paras kolmesta formaatilla, eli pitää voittaa kaksi yksittäistä peliä päästäkseen jatkoon. Jos ottelu päättyy tasan, niin pelataan Golden Goal säännöllä (seuraavan maalin tekijä voittaa) siten, että aloitetaan uusi peli niin monta kertaa kuin on tarve, että jompi kumpi tekee maalin.
KIERROS 2 LOHKOT JA PELIAJAT
KIERROS 1 LOHKOT JA PELIAJAT
Yleiset ohjeet löydät täältä:

yj06_vuoden_huuhkaja.pdf | |
File Size: | 1359 kb |
File Type: |
Tarkennetut tiedot alla:
PELIEN AJAT:
PELIEN PELAAMINEN JA SIIRTO:
TULOSTEN ILMOITTAMINEN:
PELIEN AJAT:
- Kierros 1: 6.3. klo 16.00 - 8.3. 22.00. Jos siirrätte pelejä, ne tulee olla pelattuna annetuun aikarajaan mennessä. Kaikki joukkueet etenee kierrokselle 2.
- Kierros 2: 10.3. klo 16.00 - 14.3. 23.30. Toisen keirroksen peliohjelma julkaistaan 9.3.. Jos siirrätte pelejä, ne tulee olla pelattuna annettuun aikarajaan mennessä. Lohkojen 2 parasta pääsee suoraan kierrokselle 3, jonka päälle 2 muuta paikkaa ratkaistaan erillisillä peleillä lohko kolmosten, nelosten ja vitosen kesken julkaistun otteluohjelman mukaisestu. Sijoitukset tasapisteissä menee: keskinäisen ottelun tulos - maaliero - tehdyt maalit - päästetyt maalit - arpa
- Kierros 3 (pudotuspelit): 16.3. - 28.3.
- Arvonta: Ensin arvotaan kierroksen 2 lohkovoittajat taulukkoon siten, että ensimmäiseen pariin (vasen ylähaara) tulee L1 voittaja numeroilla 1 ja 3, L2 voittajan 2 ja 4, sekä L3 voittaja numeroilla 3 ja 6. Toiseen parin (vasen alahaara) tulee pinemmän Lohkon numeron voittaja luvuilla 1, 3 ja 5, isomman lohkonumeron voittaja numeroille 2, 4 ja 6. Kolmas lohkovoittaja menee oikeaan ylähaaraan.
- Loput 5 joukkueet laitetaan käänteiseen aakkosjärjestykseen. ja jokaisella on yksi oma numero, joka pysyy arvonnan loppuun asti. Seuraavaksi arvotaan neljäs tyhjä paikka, numerolla 1 tulee aakkosten vika, 2 toiseksi viimeinen, ... numeron 6 tullessa painetaan noppaa uudestaan. Tämän jälkeen arvotaan Vasemman ylähaaran vastus, sitten oikean ylähaaran vastua, vasemman alahaaran vastus ja viimeinen menee oikeaan alahaaraan. Näissä valituksi tulee siis vain jos se oma numero tulee nopalla. Jos tulee jo käytetty numero tai numero 6, niin nopaa painetaan uudestaa.
- Arvonta: Ensin arvotaan kierroksen 2 lohkovoittajat taulukkoon siten, että ensimmäiseen pariin (vasen ylähaara) tulee L1 voittaja numeroilla 1 ja 3, L2 voittajan 2 ja 4, sekä L3 voittaja numeroilla 3 ja 6. Toiseen parin (vasen alahaara) tulee pinemmän Lohkon numeron voittaja luvuilla 1, 3 ja 5, isomman lohkonumeron voittaja numeroille 2, 4 ja 6. Kolmas lohkovoittaja menee oikeaan ylähaaraan.
PELIEN PELAAMINEN JA SIIRTO:
- Kotijoukkueen on hyvä varmistaa aina heti otteluohjelman tultua, että annettu aika sopii myös vastustajalle ja jos joukkueessa on kaksi eri pelaajaa, niin sopii kuka pelaa minkäkin ottelun.
- Jos annettu peliaika ei sovi, ota vastutajaan yhteys turnauksen WA chatissä ja sovi uusi aika ko kierroksen annettujen aikarajojen puitteissa.
- Kotijoukkue tekee aina kaveripyynnön vieras joukkueen pelaajille min 15 min ennen pelin alkamisaikaa, jonka vieras joukkue hyväksyy. Tämänjälkeen pitää vielä tehdä FIFa21 pelissä Friendly Games osion alla invite peliin, jonka tekee siis aina kotijoukkue.
- Peleissä on aina käytössä Suomen maajoukkue, peli moodina 90 rated ja erän pituus 6min.
- Pelejä pelataan;
- KIERROKSILLA 1 ja 2: aina 2 kpl samaa vastustajaa vastaan (jos joukkueessa on useampi pelaaja, voi joukkue päättää pelaako toinen toisen pelin ja toinen toisen vai sama pelaaja molemmat). Pelin voittaja määräytyy pelien yhteismaalien mukaan
TULOSTEN ILMOITTAMINEN:
- KIERROKSET 1 ja 2; MUUTOS !!!!
- Molemmat joukkueet ottakaa kuva molempien otteluiden tuloksista varmuuden vuoksi, mutta älkää lähettäkö niitä
- Kotijoukkue lähettää molempien otteluiden jälkeen yhden viestin, jossa: KOTIJOUKKUE-VIERASJOUKKUE: X1-Y1 / X2-Y2 / Z-V, Jossa X1 kotijoukkueen maalit peli 1, Y1 Vieras joukkueen maalit peli 1, X2 ja Y2 samat pelistä 2 ja Z kotijoukkueen yhteismaalit ja V vierasjoukkueen yhteismaalit.
- Vierasjoukkue kuittaa yhteistuloksen viestillä OK tai jos vierasjoukkue on erimieltä tuloksesta, niin se voi lähettää kuvat tuloksista vastaavine tietoineen, jolloin grand jury käsittelee asian. Eli ei lähetetä kuvia ja tuloksia per osaottelu, vaan yhdellä viestillä tulokset ja kuvat on sitten protesteja varten.
- KIERROS 3: tulos ilmoitetaan seuraavalla viestillä: Kotijoukkue - Vierasjoukkue: X1-Y1/X2-Y2 ja jos niissä eri voittajat, niin vielä X3-Y3, jossa X1 on kotijoukkueen maalit ensimmäisessä pelissä, Y1 vierasjoukkueen maalit ensimmäisessä pelissä, jne.. Tuloksen ilmoittaa aina kotijoukkue ja vierasjoukkue. Jos vierasjoukkue on eri mieltä tuloksesta, niin protesti pelituloksien kuvien kera samaan chattiin.